tears in my heart


assalamualaikum...




senget lak gambornye..x reti mama nak betolkan..heheheh

sabar dan tabahlah hai anak..sebagaimana sabar dan tabahnya mama menghadapi segala ujian ini..

duhai anak...setiap ujian yg datang itu tandanya Allah sayangkan kita
jangan sesekali kita mengeluh,
jangan sesekali kita rebah,
jika kita rebah bangunlah kembali
kerana mama pasti dipenghujung jalan ini
pasti bahagia yang menanti
tabah dan redha lah hai anak...

bila adrien besar nanti..mama akan ceritakan pada adrien cerita disebalik gambar ini...
inshaAllah...jika umur kita masih panjang ye...





wassalam



Comments

  1. What ever the story is, hopefully everthing is ok.. Allah Maha Mendengar dan Maha Cantik percaturannya.. jangan sedih2 ya kak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih aisy...inshaAllah..perancangan Allah itu lebih baik,cuma hati mama tersentuh dengan gambar ini.tak mampu diluahkan

      Delete
  2. naper sedih sgt tuh dik oi... insyallah semuanya baik2 saja

    akak ckp camtu sbb akak pun penah di uji masa bby dulu tau aiyan ada jantung berlubang, masa tuh mcm kosong otak... tp alhamdulillah berkat sabar n doa alhamdulillah skrg aiyan dh makin sihat

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak dana...inshaAllah semuanya akan baik2 saja..

      alhamdulillah aiyan dah semakin sihat,moga aiyan terus sihat ye kak

      Delete
    2. ape pun kira tetap doakan moga akak sekeluarga kuat tabah dan bersabar, insyaAllah anak2 mesti paham setiap pengorbanan mama abah. moga semuanya dipermudah kak amin

      Delete
  3. Alahai adrien..
    Tersentuh hati ini melihat.. Berat lagi bahu yg memikul dugaan itu.
    Semoga tabah menghadapi ujian & dugaan yg dilalui.
    In shaa Allah.. Ada sesuatu yg lebih baik Allah nk beri tu. Sabar ye.

    ReplyDelete
  4. Adrien sedang buat fine motor skill training ke tu kak?
    Insya Allah, semoga semuanya baik2 ajer....
    Bukan Adrien jer, saya pun tak sabar nak tahu cerita sebalik gambar ni...
    Harapnya masa tu saya pun masih panjang umur.....

    ReplyDelete
  5. Semoga semuanya dalam rahmat Allah kak.

    ReplyDelete
  6. kenapa ni kak?
    saya pun masuk juga dalam orang yang akan tahu misteri disebalik gambar? =)
    apapun yang berlaku, percayalah yang ALLAH ada perancangan yang terbaik buat kita =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts