tak jemu ke bebudak ni?


assalamualaikum...




tengoklah ni..
tak sempat-sempat tunggu mama habis masak
kejap-kejap datang minta
dah dibagi sorang satu,
dah habis minta..dah habis minta...
tak sempat nak sejuk...
yg si adelya pun sama..
mengikut je abg adrien dia tu..

tau bebudak ni tunggu apa yg tak sabar2 sangat nih?
hahaha..nak tunjuk pun malu




ini je lah bendanya
cekodok mama buat..
adoii laa..tak jemu2 minta cekodok tetiap minggu
macam sedap bebenor, udah rope makan piza pulak sedapnya
tak sempat nak angkat dari kuali,dok ulang mintak
makan panas-panas memang layan gak la cekodok nih..
udah anak2 suka,buat je le,
bukannya payah pun,

tepung,garam,air panas..
pastu goreng ler sesedap rasa..makan cicah sos  
memang mabelles jugak rasanya..hehehe

wassalam


Comments

  1. Wah..lawa bulat2 sekata semuanya.. nampak comel.. untung gitu.. rela mama biat tiap2 minggu...anak2 akak mudah makan, legalah hati kita kan.. dua ahmada kat rumah ni, sorang ok makan, sorang lagi tu memilih sungguh. Ikut nasib.. tak tahu apa benda dia suka makan kecuali aiskrim..

    ReplyDelete
  2. of course... kuih muih makan panas2... sampai kenyang buntang baru puas... cuba bagi dah sejuk... sebijik jer kata dah kenyang...

    ReplyDelete
  3. bes giler cekodok ni .. mmg feveret kat umah ...

    ReplyDelete
  4. aryan pon sama..kadang2 mtk cekodok..
    kite pon ada buat entri pasal cekodok..fedulik apo..blog kite ken..muahaha

    ReplyDelete
  5. sedap sangat cekodok ni..tambah2 musim hujan ni

    ReplyDelete
  6. cekodok spesel air tangan mama :)

    ReplyDelete
  7. Sedap cekodok mama tu.. Mkn ramai2 bertambah la sedap.. Selera.. :)

    ReplyDelete
  8. comelnya rupa cekodok
    kalau saya tak rupa gitu kak, jadi lain dah dia
    tapi anak-anak saya pun suka cekodok =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts