bila dia tunjuk kreatif


assalamualaikum...

godek2 segala gambar yang ada tersimpan,
jumpa satu gambar...macam nak tergelak pun ada tengok gambar tu..
boleh tak?ko hias pastu amik gambar send kat group wasap org lain?

ini keje en.azmi la ni
saja nak tunjuk bakat,citer dah lama dulu,
lama tu tak lama la, dalam tahun ni jugak kejadiannya
seksyen akak ada buat jamuan, akak beli coklat dan gula2
nak bagi cantik isi je dalam bakul
tetiba en.azmi kata
"biar je..pegi masak sana.."
ok la akak pun tinggalkan bakul coklat tu pegi la ke dapur
sekali tengok kat group wasap
bila masa pulak akak hantar gambar ni???
rupa2nya suamiku itu tunjuk kreatif,
amik gambar pastu guna enpon akak hantar kat group wasap kengkawan ofis akak,
ecehh..kononnya macam akak lak yang hantar...

tau..dia buat apa dengan bakul coklat akak?




 tunjuk kreatif pulak...
dah macam gubahan untuk hantaran jadinya..
kebetulan pulak bakul tu memang bakul hantaran masa kitorang kawin dulu
taram je la ye..hehehe




wassalam

Comments

  1. hahahaha kreatif dan lucu en azmi akak..

    ReplyDelete
  2. sesekali tunjuk kreatif katanyer he3

    ReplyDelete
  3. hehe...cantik beno dia menyusun
    memang dah nampak cam bakul hantaran...hehe
    dah tu kawan whatsapp tak kata apa-apa ke
    boleh tahan kreatif juga en azmi ni...hehe

    ReplyDelete
  4. keh keh keh...
    mmg lawak la en Azmi ni...
    Nasib baik kekreatifan dia tu boleh dipuji...
    Kena pulak dgn bakul hantaran kawin tu....
    Terbaik!!!

    ReplyDelete
  5. haha..dah lama xtgk gubahan2 mcm ni..ni zaman dulu2 kan..sekarang semua simple2 je..main letak2 je

    ReplyDelete
  6. Hehe.. Klaka la a.mi ni.
    Cantik gak dia susun coklat tu. :)

    ReplyDelete
  7. hahahahahahha dia mesti segan nak nyusun depan akak, tu yg suruh akak pegi masak kan hihihihi

    dalam diam je dia buat keja :p

    ReplyDelete
  8. Haha.. berbakat mengubah nampaknya en azmi.. pasti dipuji oleh kawan2 akak hari tu kan?

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts