tak berapa menjadi


assalamualaikum..

gara-gara teringin mencuba,
jadi kita cuba la,walapon hasilnya tak berapa memberangsangkan..
tak pe percubaan pertama




apam beras
tak berapa menjadi,kaler pun buruk je..
tapi rasanya boleh tahan la
yang penting anak2 tetap tak sabar nak makan

"hmmm...mama sedap sangat la mama masak kuih ni "
amboi abg adam nih..tak jadi pun sedap ke,
nampak sangat manis mulutnya,
mama nak kembang bila dipuji pun tak berapa nak menjadi
sebab mama tahu kuih mama ni tak seperti yg mama harapkan kejadiannya...

percubaan pertamakan..
baki bahan2 masih ada,nanti mama cuba buat lagi
tak berapa nak menjadi pun tak apa sebab ada yg akan makan juga..hehehe
nasib baik ada anak2 yg disuap apapun telan je dgn berselera

sekali gambar berpusing daaa...
tengok je la ye jgn sampai terteleng dah..hahaha
sendiri lak yg terteleng nengok gambar ni ha

wassalam

Comments

  1. cuba sampai berjaya kak...chaiyo
    saya suka juga apam beras ni
    pun belum mahir juga buat

    ReplyDelete
  2. tak pernah buat lagi.
    netxt buat lg ..in shaa Allah pasti lebih memarik

    ReplyDelete
  3. Rupa paras x penting. Yg penting sedap :)

    ReplyDelete
  4. ok dah ni nampak cantik & mnyelerakan.. nak sikit hehehe

    ReplyDelete
  5. Kalau rasa dah ok , kira jadi lah tu... Anak2 biasanya ikhlas dgn pujian...

    ReplyDelete
  6. Wah.. apam ya? Naim cukup suka makan ni.

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts