berapa hengget ni???


assalamualaikum...




ce tengok kuih ni..
karipap tu memang sebesar tangan akak
donut juga begitu..sedap okeh
karipap tu..sebesar itu kuihnya..inti didalam pun padat tau...
cuba teka berapa harga seketoi???

rm1,rm2 atau rm3????
jangan tak percaya harganya hanya 40sen seketoi..
ye...percayalahhh...(baca versi siti menyanyi ok...hehehe)
nak habiskan seketul pun penat tau..besar sangat kuih ni..
memang tak kedekut peniaga ni..
moga dimurahkan rezeki..kedai nya di meru,
tempat yang sebetulnya akak pun taktau sebab,
akak ni pun ada adik yang duduk area situ yang belikan...

wassalam

Comments

  1. memang murah tu.... (sambil sambung nyanyi lagu siti nurhaliza...) Ya, saya percaya :p

    ReplyDelete
  2. wahh ada lagi yer makanan yang murah kat malaysia sekarang hahahaha. inti apa dalam tu kak?

    ReplyDelete
  3. Meru? tepi jalan ker? dekat ngan cendol bakar tu ker??

    ReplyDelete
  4. murah giles... kalu kt kl mmg takde lah dpt harga semurah tu... kui3

    ReplyDelete
  5. murahnya kak! kat mana dekat meru
    biasa besar gitu rm3 tau!
    nak cuba juga ni...hehe

    ReplyDelete
  6. Wah.. bukan mudah nk jumpa kuih murah macam ni sekitar kawasab kita ni..

    ReplyDelete
  7. betoi ke kak? serius ini kuih paling murah yang kira pernah tengok dekat belah belah area sana nun.

    ReplyDelete
  8. Murahnya. Kat bazar ramadhan area umh ira, besar camtu singgit sebijik. Smga murah rezeki peniaga tu.

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts