main la anak weh

assalamualaikum...

bila mereka bertiga ada je keje yang nak dibuatnya.
riuh rumah dengan suara mereka bermain,mama lipat kain dorang amik bakul kain mama buat main.
mula-mula abg2 tolak adelya yg duduk dalam bakul, lepas tu semua pakat nak duduk dalam bakul pulak....hehehe

ikut la anak2 asalkan bahagia

Comments

  1. Haha. Comelnya diorang main bertiga..nak main macam tu ok kan? Saya suka je walaupun rumah sepah..tapi kalau masa main nak ada mama sama,adoi lemah rasa, memang tak dapat nk buat apa..

    ReplyDelete
  2. adehh... sama le kita dah 2-3 biji bakul pecah depa kerjakan... mau tak nyer suma nak masuk bakul

    ReplyDelete
  3. sbb tu lah mak2 kalu duk umah boleh selim sbb melayan anak2... main kejar2 ngn anak2... tgk cam akak nih, keje kt opis tak sempat nk kejar anak2 sgt... itu yg lemak tepu takmo hilang hahhaha

    ReplyDelete
  4. hikhikhik...comey2 blake anak k ila!

    ReplyDelete
  5. comei jer si kecik tu mengikut jer ape yang abang2 buat..
    teringat saya kecik2 dulu dua abang atas saya..memang lasak laaa..kasar macam lelaki jer..hehe

    ReplyDelete
  6. sama lah ngan anak saya..bakul pun ada yg dah pecah dah.tapi biarlah..dah besar nnt dorang tak main dah

    ReplyDelete
  7. seronok melayan karenah anak2 masa mereka besar ni....
    Saya pun ada gambar mcm ni yg lebih kurang sama...
    Saya pun dah mula rindu kerenah anak2 masa mereka kecil...

    ReplyDelete
  8. Adelya pun sama ye.. Hihi...
    Bakul tu faberet bdk2 kot. Aimy smpai skg pun suka lg main dlm bakul. Cuma skg ni ibu lipat kain atas katil, lps tu terus susun.. Xde la dia main.. Dia masuk dlm tudung saji plak.. Hihi..

    ReplyDelete
  9. kalau saya kan kak, biarlah rumah bersepah
    saya rasa bahagia sebenarnya
    tulah tanda ada anak, nanti kita dah tua
    tak adalah nak bunyi riuh rendah gini =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts