aaaaaaa...

assalamualaikum

hamboihh...kemain anak dara mama sorg ni ye...dah dapat port baru,seronok la dia ye..

mama dulu dah besar baru tau buat macam ni tau tak adelya,kamu kecik2 dah pandai ye...hihihi

tengoklah...dia duduk depan kipas,buka mulut luas2..buat bunyi "aaaaa...." dengar suara sendiri berbunyi,lepas tu ketawa gembira.. hai suka sangat dia ya...panjat kerusi duduk berdiri depan kipas,itu la keje adelya sekarang ni...

wassalam

Comments

  1. Hehe.. Da mcm iklan maxis da tu :)
    Uiks adelya pakai seluar ke x tu.. Hehe..

    ReplyDelete
  2. sama macam anak dara sayalah kak
    dia meniru iklan tv tu
    lepas tu siap cakap lagi, satu tosong! hehe
    tangan dah berapa kali dia sumbat dalam kipas tu

    ReplyDelete
  3. aktiviti pebret masa kecik dlu ni hihihihi. skang tengah mengajar kt uwais pulak ehehehehe

    ReplyDelete
  4. masa kecik2 saya pun suka buat mcm ni.... berebut dgn abang2 nak buat suara robot lepas tu main teka2 apa yg kami sedang cakap... mengimbau kenangan sungguh!

    ReplyDelete
  5. Budak bijak ni. Perasaan ingin tahu tinggi.

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts