bukan to fu fah

assalamualaikum...

anak2 minta nak kek,mama xde idea nak buat kek apa.
balik keje semalam beli telur.

buatlah puding karamel,tapi bancuhannya jadi lembut sangat.
bila dah masak tu,akak potong sikit2 isi dalam bekas...
senang..anak2 nak makan amik sebekas,sekali tengok dah macam to fu fah lak...

wassalam

Comments

  1. haha.. saya pun ingat tau fu fah tadi.. rupa-rupanya bukan ya?
    seronokla tiga beradik tu, mama rajin masak, minta je ada disediakan..

    ReplyDelete
  2. Mcm tau fu fah pun.. Mesti abis bdk2 makan kan? Ira x penah buat puding karamel tu.. Icong penah buat. Sedap :)

    ReplyDelete
  3. sekali pandang memang n ampak macam taufu fah
    tak ape, janji sedap =)

    ReplyDelete
  4. memang nmpk mcm tau fu fah kak.

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts