sakit ke jari tu

hai la budak sorang ni, suka sangat main pintu.mama baru je sudah subuh tak sempat nak doa lagi, tetiba dengar adrien meraung..
sekali tengok jari dah kepit celah pintu...
itu la mama dah kata, pintu itu jgn dimain, nak juga main...kan dah kena, lepas ni taktau la serik ke tak tu..

Comments

  1. Alahai..sian adrien.. kuat ke sikit kesan tu? Moga tak ada apa2 ya.. diorang saja terkejut tu kotnya.. pengalaman nak membesar

    ReplyDelete
  2. alolo siannya adrien .. lain kali tak mau main pintu lagi tau sayang..mama cer beli yg penyendal pintu tu.. yg jenis letak kat atas tu .. bukan yg bawah tu.. ada jual kat DIY .. lupa apa namanya ntah... :)

    ReplyDelete
  3. sian dia..mujur x teruk sgt smpai kembang darah

    ReplyDelete
  4. huuu kesiannya dia. itu la dorang kan kak. dah dilarang tapi benda yang kita larang tu jugak la yang dorang gemar sgt nak main

    ReplyDelete
  5. harapnya dia serik la lepas ni...

    ReplyDelete
  6. kesian adrien.. mesti sakit tu..

    ReplyDelete
  7. kesian dia ye
    tapi kalau aisyah, arini dia kena
    besok dia kena lagi, dia tak serik

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts