majlis

Assalamualaikum...

Jumaat lepas seksyen akak buat majlis kecil meraikan seorang rakan yg naik pangkat dan terpaksa bertukar seksyen walapon hanya bertukar seksyen majlis penghargaan tetap diadakan,sedih jugalah rasanya sebab nanti susah da nak duduk bersembang dan bergosip hihihi

En.najib..semoga berjaya ditempat baru,jgn lupakan kami diseksyen industri ni ye...

Ehemmm nampak tak kek yg en najib potong tu??? Hehehe


Nak bagitau akak yang buat...

Ok itu je lah ceritanya...tak sempat nak bebel banyak2

Wassalam

Comments

  1. saya pun geram tgk kek tu... sedapnya lah...

    ReplyDelete
  2. wah, makin terserlah bakat baking akak ni... amboi2 ni dah ada talent ni kena buka bisnes besar besaran

    ReplyDelete
  3. Nmpk heaven kek tu.. blh la tempah sebijik nnt :)

    ReplyDelete
  4. akak buat tu yang buat bertambah mahal kek tu =)
    teringin juga nak rasa ni

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts