Thursday, 26 February 2015

yeyen dan yaya


Assalamualaikum...





inilah yeyen dan yaya...amboiii omey angat tu...

adelya panggil adrien yeyen...susah agaknya nak sebut abg adrien  hehehe
abg adrien panggil adelya yaya..

tengoklah kalau masa baik,rajin sangat abg yeyen layan adelya nak pakai kasut,suka sangatlah adelya tu,kalau dorang main berdua bukan main gembira tengok,terkekek-kekek ketawa.

abg adrien pulak macam suka je bila adelya panggil yeyen tu...

"yaya...jgn kacau..abg yeyen nak tido ni" kata adrien pada adelya, alolo comey sangat lah dua beradik nih..

tapi biasa la nama pun adik beradik kadang ok kadang tak,ikut mood dorang lah..

jom yeyen..jom yaya..kita belajar bersama...hahaha dah mcm jom chichi jom chacha pulak, macam yang abg adrien suka nyanyi tu..

Wassalam

9 comments:

  1. alolo..yaya awak nampak biru..hihih

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la..yaya yg hepi sgt berbaju biru

      Delete
  2. mudah nk sebut hihihi. comey sgt haaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kira...senang nak menyebutnya

      Delete
  3. Comey nye.. yaya ngan yeyen..
    hehe.. bagusnya dua beradik ni..
    Kalau la aimy ada adik.. mmm.. hrp2 diaorg pn baik.. mcm yaya ngan yeyen..

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa tengah baik tu ira...adakalanya bergaduh juga siap pukul memukul,yg adelya tu pun sama tak padan dgn gugurl haa...

      InshaAllah..ada rezeki aimy beradik nanti mesti aimy jadi kakak yg baik juga

      Delete
  4. so suwit la dua beradik ni
    ada nama timangan.sndri

    ReplyDelete
  5. Tengok yaya macam dah besar ni kak.. bila nak tambah lagi? Haha.. cepatnya masa, dah berkawan pun yaya ya..

    ReplyDelete
  6. sweet kan kalau tengok diorang bebaik
    cuba klau berperang, entah mana hilang sweet tadi
    anak saya baru dua ketul dah pening kak wei =)

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...