tahniah adikku

Assalamualaikum...

Syukur alhamdulillah...akak tumpang gembira untuk adik opis akak yg sorang ni penantian selama hampir 7thn...
Akhirnya isnin baru ni lahirlah permata hati yg ditunggu


Masa diberitahu dia pregnat,ada kawan2 yg menitiskan airmata,nampak tak?berita itu sangat2 ditunggu oleh kawan2 yg sentiasa mendoakan..

Semoga dgn kehadiran permata hati ini akan membawa lebih sinar bahagia dan dimurahkan rezeki buat adik2 akak nih...

Wassalam

Comments

  1. Assalamualaikum.. alhamdullilah. taniah.. selamat berpantang buat kawan akak... lama dia menunggu kan..

    ReplyDelete
  2. ni bff kite 6 tahun tunggu..ni skrg tgh tunggu hari je..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. Penantian yg mengembirakan.

    ReplyDelete
  4. alhamdulllah! tumpang happy gak.
    saya pun dah lama menanti ni..doakan jugak ya. :)

    ReplyDelete
  5. alhamdulilah tumpang gembira tuk dia.

    sama lah kat opis kira pun ada sorg kawen sama tarikh dengan kira. dia baru tau pregnant ujung tahun lpas. bila dia bgtau tu kira yg nanges huuuu

    ReplyDelete
  6. 7 tahun penantian nya? Jadi kawin awal dari akak la ni.. alhamdulillah ada juga rezekinya. Lepas ni boleh tambah lagi. Moga baby ni jadi anak yang soleh dan menggembirakan ibu ayahnya..

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.. tumpang gembira juga.
    tahniah buat kwn opis k.lah..
    Memula igkn adk k.lah yg kawen hr tu dpt baby.. hehe..
    lama dia menunggu ye.. alhamdulillah, Allah makbulkn jua..

    ReplyDelete
  8. rezeki ALLAH nak bagi kan kak, comel plak tu
    boboi ke ni
    makcik saya dah masuk puluhan tahun, numpang kasih anak angkat aje

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts