kubang gajah water park

Assalamualaikum...

Terletak di kubang gajah temerloh,sbb itu dinamakan kubang gajah waterpark,tempatnya kecil je tapi tetap menggembirakan anak2.


Seronok dua beradik ni main air,mama papa tak ikut,hero2 pergi dengan mak2 sedara dorang je. Seronoklah anak2 ni sepanjang balik kg ni ada je aktiviti untuk dorang,lepas main air dibawa makan steambot pulak.

Mama juga makan burger celup je...hehehe

Wassalam

Comments

  1. budak2 memang suka main air kan..sejuk menggigil2 pun nak jugak sambung main kan..hehe

    ReplyDelete
  2. burger celup? macam mana tu kak...tak pernah lagi saya makan rasanya..

    syokla budak2 tu main air kat sana ya..

    ReplyDelete
  3. Seronok la diaorg ye dpt mandi kolam..
    kalau adelya ikut mesti dia pun sama teruja..
    x penah rasa lg burger celup.
    Best x?

    ReplyDelete
  4. teringin nak bawak uwais main air kat taman tema. tapi belum berkesempatan lagi wuuuu.

    ReplyDelete
  5. seronoknya berjimba2 main air time2 cuaca panass ni :)

    ReplyDelete
  6. la pertama kali dgr nama ni..
    menarik juga.kecik kecik xda la nk sesak sgt.ke sesak juga?

    ReplyDelete
  7. wah...sonoklah abang adam, adrien dengan adelya ye
    acik yana pun nak join samalah! =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts