cair di mulut...

Assalamualaikum....

Tengah menunggu biskut masak kita hapdate sikit la,menaip depan oven ko.. Hehehe

Seperti dijanjikan sedang membuat biskut kegemaran en azmi,kali pertama mencuba ni,hasilnya bole la tahan,mula gigit keras tapi dalam mulut cair...wah gitu


Inilah biskutnya, tengok pada rupa tu,kena up lagi skill menekan biskut nih,bentuknya tak berapa menarik tapi cuba tengok muka model yang makan biskut tu tentu bole agak rasanya kan? Belum habis dimasak,adrien dah dok mengadap bekas biskut tu, "mama keras la tapi sedappp...." Kemain memuji, cherry yg atas tu anak2 la yg tolong letak, mujur ada yg membantu..nanti2 senangla mama ada yg suka menolong.

Ok la kang hangit lak biskut akak dalam ovan ni hehehe

Wassalam

Comments

  1. kalau tgk pada air muka model comel tu, mmg ada potensi biskut ni terlajak laris hehe

    (sis, rajinnya membiskut *thumbs up*)

    ReplyDelete
  2. wahhhh rajin nya akak kita sorang ni. rupa tak penting yang penting sedappppp hihihihi

    ReplyDelete
  3. Rajinnye buat biskut, mcm nk raya pulak rasanya..

    ReplyDelete
  4. hehe...adeh, teringat anak-anak saya masa buat
    cookies bebaru ni, sebiji camni lah perangai
    dok tanya aje bila nak siap
    siap pesan raya buat cookies yang sama...hehe
    ni yang buat mama dia pun excited
    tapi obviously tak boleh lawan akak la =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts