hufaz cilik

Assalamualaikum semua. ..

Sebab mommy takde blog,jadi mama yang tulis kat sini ye...
Selain mommy bangga,mama juga rasa bangga dengan abg darwisy...


Abg awisy yang becermin mata tu,anak buah akak ni.. Abg awisy dapat no.3 hufaz cilik peringkat negeri,tahniah abg awisy..moga2 abg adam juga dpt jadi mcm abg awisy..


Mama bangga tengok,moga abg awisy terus cemerlang...inshaAllah

Wassalam

Comments

  1. Tahniah utk anak buah kak lah.
    Tahniah gak utk mommy dia.
    Untung dpt anak hafaz quran. Semoga terus berjaya dunia & akhirat. :)

    ReplyDelete
  2. Tahniah.. sejuk hati bila tgk kejayaan anak2, walaupun bukan anak se diri. Lagi2 kalau dalam bidang agama ni.. alhamdulillah. Moga terus berjaya buat anak buah akak ni..

    ReplyDelete
  3. alhamdulilah moga terus berjaya dan celik mata hati awisy dan semua ank2 kita amin

    ReplyDelete
  4. alahai sejuknya hati ada anak dah jadi hafiz
    kalau saya pun tumpang bangga, bukan orang lain kan
    darah daging sendiri juga tu, sampaikan salam saya pada dia
    moga terus berjaya dunia dan akhirat

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts