satu pecah,satu rebah

Assalamualaikum...

Anak2 punya kerja..


Satu tabung dah pecah dikerjakan adelya,mama sibuk didapur,adelya sibuk mengemas almari,sempat dicapai tabung abg adam,apalagi berkecai jatuh ke lantai..hmm mama tak perasan adelya dah makin tinggi.

Katil tu pulak jadi macam tu dikerjakan hero2,udah bergusti,melompat atas katil tu habis roboh dan terkopak kayu katil,mujur la katil kat bilik tetamu,kalau tak ada yg tido kat lantai malam ni,dah la tinggal berempat je,en.azmi outstation...bertabahlah sorang2 jaga budak bertiga ni.

Wassalam

Comments

  1. lumrah la anak2 main atas katil sampai katil roboh ....

    ReplyDelete
  2. Sementara nak besar ya? Saya pun selalu alami gini. Lepas tu lagi rasa nak sakit jantung bila diorang selerakkan di saat saya banyak kerja. Papa pun sibuk, jadi sama2 kata, esokla kita kemas. Tup tup bila balik kerja esoknya, Opah dan Atuk dh terpacak kat dalam rumah dan dah tolong kemaskan.. memang rasa nak pengsan

    ReplyDelete
  3. Adelya berkemas jgk ye.
    mujur x kene kaki dia tabung yg pecah tu..
    syg katil da roboh, tp syukur la diaorg x apa2..
    Katil tu blh dibaiki or beli lain..
    klu ada yg cedera, susah juga..

    ReplyDelete
  4. sama la uwais sekarang dah tinggi. semua barang kena tolak dalam2. tak boleh leka sikit pun huuu

    ReplyDelete
  5. hehe...dah beso dah memasing sampai pecah dengan roboh huh
    pening papa n mama camni

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts