tq pokde...tq mokde


Assalamualaikum...

haisshh benda dah lama,dah habis makan pun..hehehe,buku pun dah siap berkaler baru nak up cerita.
takpe lah janji mama tulis kat sini..



dapat hadiah coklat dari pokde yang pergi ke stoberi farm dulu,dah abis pun bebudak bedal..ehemm mama pun sama,sampai sakit gigi dibuatnya,mengunyah coklat je..hmmm makin berusia ni,makan coklat lebih pun dah sakit gigi...




mokde lak bagi buku kaler-kaler ben10,mama baru je tunjuk terus amik dan kaler..,macam tu lah semangatnya anak2 ni kalau dapat benda baru kan.. baju boria tu sebab baru balik dari taska,kat taska ada program semua kena pakai baju taska,dah nampak rumah mama macam taska lak..

tq mokde tq pokde...

wassalam

Comments

  1. Seronok lah memasing dapat habuan ☺☺

    ReplyDelete
  2. comel je tengok..dah le boria, memasing sibuk mengaler ya. :)

    ReplyDelete
  3. laaa memang ingt kat taska tadi hihihi

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah
    dapnya..
    tu la kan saya makan kurma kalau terselit masuk ke celah ggi ngiu je rasanya

    ReplyDelete
  5. Syokla dapat hadiah daripada mokde ya.. kalau makan elok2 saya ok je, tapi budak berdua ni kalau dah ada banyak mulalah makan sambil sapu kat sofa atau lantai, naik hangin saya.. last2 sorok je.

    Patutla bajunya sama ya.. ingatkan akak belikan sama utk adik beradik ni.

    ReplyDelete
  6. Ur welcome :)
    Pemberian tak seberapa..
    terharu bila tgk ank2 buah excited..

    ReplyDelete
  7. hehe...ingatkan kak taska lagi
    sebab ada nampak baju tu sebelum ni
    excited memasing sampai tak sempat buka baju huh
    saya tak lalu nak makan benda gitu dah sekarang
    tekak dah tua gamaknya...hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts