sepit

Assalamualaikum...

akak sekarang kengkonon rajin la pakai shawl pulak,walapon ada anak kecik nak jugak melawa kan..hehehe

bila tengok kawan2 pakai shawl dorang pakai pin kat tepi tu..cantik2 je,tapi akak ni lebih suka pakai sepit,hari tu sepit bunga2 akak dah hilang ntah sapa la punya kerja,jadinya sabtu hari tu pegi pasar malam,sekali terjumpa sepit2 comel,rm1 satu,apalagi rembat 5 hahaha...jangan hilang lagi dah la




macam ni lah rupa sepit akak..hehehe bajet cumil. masa pakai sepit bunga hari tu,anak buah asyik tanya, tu nak buat apa makngah? nak pakai kat tudung..hehehe agaknya anak buah pun pelik tengok makngah nya berbunga2 kat tudung..ala..kakak ni makngah nak bajet2 cumil kejap je...

wassalam

Comments

  1. kite pon nti nk beli sepet comey gak la..hihih

    ReplyDelete
  2. mesti adelya sorokkan sepit mama tu hihihihi

    ReplyDelete
  3. mmg geram tengok sepit2 comel ni...rambang mata dibuatnya. dah la comel, murah lak tu ;p
    sesekali nak bajet cumil apa salahnya, janji happy kannn..

    ReplyDelete
  4. Mujur la kakak x ter'berkenan' dgn sepit mak ngah, kalau x, xdpt mak ngah nk cumil2.. hehe..

    ReplyDelete
  5. mmg comel..susah nak kekal lama tu, ada yg berkenan..hahaa

    ReplyDelete
  6. sbb comel sgt itu yg hilang .hihi

    ReplyDelete
  7. cantik kak
    tapi saya tak reti pakai shawl, muka nampak bulat bangat! hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts