teman abang buat homework

Assalamualaikum

Peneman abg adam buat homework


Sambil abg adam homework,latih juga adrien dan adelya,memasing ada buku sendiri,walapon lebih kepada menconteng tapi biarkan aje,asalkan mereka sukakan buku. Tengoklah gaya adelya tu bukan main lagi.

Abg adam lak,mama belikan buku latihan matematik semangat membuatnya sampai habis satu buku kalau homework yang cikgu bagi,jenuh nak buat..banyak la,tangan abg lenguh la,pensil abg takde la,hmmm macam2 alasan taknak buat homework. Nampaknya abg adam suka mengira...bagus moga bijak matematik ye..

sampai kering tekak mama mengajar 3 orang pelajar ni abg adam kena ajar mengira,abg adrien ajar menulis huruf,tp tulisnya kurang,padamnya lebih..sikit2 sanggah(salah) terus ambil pemadam..padam,yg adelya pulak mama sibuk ajar abg dia pun sibuk nak suruh nyanyi...adoii ini sbb suka tgk video sepupu dia yg nyanyi lagu beruang tu la..abis mama pun kena nyanyi..kalau adelya tunjuk pipi nyanyi lagu beruang,klu adelya ckp Allah,kena nyanyi Allah selamatkan kamu 2x..Allah selamatkan adelya azra...haa kena sebut nama dia...baru dia ketawa dan tepuk tangan...haiii macam2 anak2 ni...ok mama berenti nak cari air dulu,kering tekak membebel lak nih...

Wassalam

Comments

  1. Haha.. bila 3 A in the house.. patut la kurus mamanya.. tapi seronokla tgk sesi belajar diorang ni.. boleh la jadikan sesi yang bermanfaat buat seisi keluarga..

    ReplyDelete
  2. All the best abg adam..
    pandainya adelya.. bkn main lg silang kaki baca buku..
    seronok la abg adam buat homework ada teman..

    ReplyDelete
  3. hahahahahhahaha jenuh nak ikut peel sorg2. comey betoi haaaa

    ReplyDelete
  4. hehe...macam-macam, tapi itulah penghiburkan kak
    aisyah pun camtu, kalau abang buat kerja sekolah
    dia pun sibuk nak buat juga, siap menangis

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts