apo bondo ni eh??

Assalamualaikum....


Macam biasa 4.30am sudah bangun,hari ni nak mulakan kembali sesuatu yg dah agak lama ditinggalkan,bujang dulu rajin jg buat,jadi makin meningkat usia ni patut diri juga makin berubah ke arah yg lebih baik


Apo bondo ni eh?.. Pepagi kena lauk ni dengan nasi panas memang sangat mabelles,tok tuo lalu belakang tak perasan nih hehehe...en.azmi yg beli petang semalam,katanya dah lama tak makan. Kenapa digoreng sebegitu rupa? Sampai tak nampak apa rupanya?

Sebab itulah paberet kami,kasi goreng ikan pekasam sampai agak hancur,kemudian tambah bawang cili banyak2, kalau digoreng sekor2 akak tak makan,kalau dibuat macam tu makan bertambah2..sebab akak ni bukan penggemar ikankan,tapi dah cuba juga makan ikan hehehe mcm siakap 3 rasa dan digoreng

Ok lah...pepagi dah cakap pasal makan,harap2 perut bertahan hingga petang

Wassalam

Comments

  1. mesti bau harum semerbak satu rumah teheeeee

    ReplyDelete
  2. ahhhhh sekali je makan ikan pekasam ni member bawak dari Kedah tapi lepas tu membebel kat member tu sebab bawak sikit... sekejap jer dah habis... hahahaha memang sedap, saya suka goerng seekor2 tu ngan beras dia...

    ReplyDelete
  3. betul tu saya pon x suka ikan pekasam goremg sekor suka hancur bru sedap.pastu garinng garing sikit..

    saya mkn pekasam lampan je ..

    ReplyDelete
  4. Sedapnya tu.. haha.. tak kisahla apa cara goreng yang penting dapat makan ya.. alhamdulillah..memang cerialah hari kalau bersarapan dengan senang hati kan..

    ReplyDelete
  5. Mkn ngan nasi panas mmg menyelerakan tu..
    Nk masak sendiri x reti.. hehe..

    ReplyDelete
  6. sep kak! adehhh...sedapnya
    kalau saya goreng ikan pekasam pun
    saya kasi hancur betul, baru marvelous!
    kecur ayer liur dibuatnyer

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts