yen nak celite ni


Mama..denga la sini yen nak celite..

tadikan yen janggan2 dengan tecer tehah,tecer tingga ngan tecer aimi..

yen pegi masejid..masejid tu untuk songgat,mengaji..yen pegi dengan kawan2 yen
mashinta,zara..ehsan..mama.. zara tu anak tecer tehah,ehsan pun anak tecer tehah..

tadi yen naik kelete tecer tehah dengan ustad,yen lalu kat opis mama..besttt,pastu tecer tehah janggan lagi,pusing2 (siap gaya dan bunyi kereta tu..) pastu sampai masejid..

pastu..dah abis ( sambil pusing2 tangan menunjukkan cerita dah habis)

okeh acik2.. faham tak apa yang abg adrien cerita nih..hehehe

balik taska semalam..seronok abg adrien bercerita,dia ada lawatan ke masjid negeri di shah alam bersama kawan2 taska...bersungguh dia bercerita kat mama...itulah versi abg adrien cerita semalam

Banyak gambar yang tecer share semalam,seronok tengok anak2 gembira.









mama ulang balik cerita adrien versi mama..hehehe

mama..dengar la yen nak cerita..tadikan yen jalan2 dengan tecer tehah,tecer tila ngan tecer aimi.
yen pegi masjid..masjid tu untuk orang solat,mengaji..yen pergi dengan kawan2 mashitah,zara,ehsan..mama zara tu anak tecer tehah,ehsan pun anak tecer tehah..

tadi yen naik kereta tecer tehah dengan ustaz,pastu yen lalu opis mama,pastu tecer tehah jalan lagi,pusing2,pastu sampai masjid..ok dah habis...

wassalam

Comments

  1. Mokde paham sikit2 citer yen..
    Seronok ye dapat pegi jalan2. Adelya ikut skali ke?

    ReplyDelete
  2. laaa ingtkan yen pegi berempat je tadi. pegi reramai rupanya hihihihihi

    ReplyDelete
  3. Haha.. comelnya cerita yen ni. Kalau acik dengar agaknya acik kena tatap mulut yen betul2 baru faham sepenuhnya.. comella kamu ni yen.. suka bercerita.. seronokla mama..

    ReplyDelete
  4. hehe..samalah anak kita kak wei
    pelat yang amat! mama sendiri pun tak paham kadang tu
    bezanya anak saya belum sekolah lagi
    tahun depan sekolah, entah apa cite nyer

    sonok ye yen jejalan =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts