Friday, 18 March 2016

rezeki hasil berblog

Assalamualaikum...

Tak sangka juga blog picisan mama ni dapat perhatian. Pihak zalora emel bertanya untuk buatkan entri. Emelnya september tahun lepas,bulan dis ke januari baru mama balas dan terima...hai teruk sungguh.

Lepas tu baru-baru ni dapat lagi...alhamdulillah rezeki, dapatlah cash voucher dari pihak zalora.


Inilah hasil rembatan mama tu, menggantikan purse yang dah bertahun tak berganti, dah koyak pun...hihihi, dua barang lagi wallet dan belt untuk en.azmi pun barang yang dah rosak dan perlu diganti.

Syukur ada juga rezeki dari blog nih,walaupun mama takde target apapun dalam berblog tapi rezeki Allah nak bagikan. Moga ada rezeki lagi lepas nih.

Allahummasolli a'la sayyidina Muhammad
Waala a'li sayyidina Muhammad

Wassalam

12 comments:

  1. Alhamdulillah murah rezeki, purse saya pun dah lama :)

    ReplyDelete
  2. Syukur alhamdulillah...
    Kakak pernah juga buat tapi sampai la ni apa yg anak akak booked tak sampai
    Memula dia kata dah on the way.. malas kakak nak layan.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulilah...murah rezeki.Dapat pula hadiah yang memang perlu diganti.

    ReplyDelete
  4. wah..bestlah dapat tawaran dari Zalora..rezeki tu

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah . kedua2 voucher saya belum tunaikan lagi ...

    ReplyDelete
  6. Alhamdulilah rezeki kan kak. Kira sejak tolak offer zalora dlu sbb xdan kejar dateline dia. Terus xdpt offer dh sobsss

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...