Thursday, 30 April 2015

gelagat mereka

Assalamualaikum....

Rumah ini memang tidak pernah sunyi melainkan anak-anak mama tido


Tengoklah tu gelagat anak-anak mama, macam-macam gayanyakan.. abg-abg tertonggeng bermain,adelya pun taknak kalah..dah macam bersilat je rupanya tu hehehe..

Macam tu lah rumah setiap hari ada saja gelagat dan kenakalan anak-anak mama ni yang buatkan mulut mama tak reti nak diam membebel je kejenye.. apa taknya bila adelya dok tiru abg-abg tonggeng kaki ke atas kepala ke bawah memang menjeritlah mama dibuatnya..

Adoii la anak-anak,rumah dah macam kapal karam jadinya,ikutlah anak-anak asalkan bahagia.

Pesanan buat anak-anak mama :

Hargai apa yang kita miliki saat ini, ingat kebahagiaan tidak akan datang kepada mereka yang tidak menghargai apa yang mereka miliki... hargailah mama,papa,adik-beradik dan keluarga yang kita miliki

Wassalam


5 comments:

  1. rindu zaman kenakalan dulu..:-))

    tu belom bab koyak2 kertas...conteng2 dinding...huhuhu...

    ReplyDelete
  2. Haha.. samalah rumah ni kak.. kalau diam tu masa diorang khusyuk tgk internet.. kalau masa lain memang macam ada 5 orang anak bisingnya.. ditambah pulak papanya join..adoi.. gamat

    ReplyDelete
  3. Sama lah kita. Riuh serumah.

    ReplyDelete
  4. Hehe... bkn main lagi yaya.. nk bersilat juga ye...

    ReplyDelete
  5. ada geng lagi menjadi2 la budak bertiga tu ek hihihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...