Sunday, 5 April 2015

pandai dia tuuu

Assalamualaikum...

Perangai anak dara,pandai sangat nok melawo  terr


memalam pun kemain nok berbedok anak dara sorang nih...nama pun gigirl kan ada la ciri-ciri gigirl nya tu..

Ini pantang kalau tengok mama cuba baju baru..mesti dia dah senyum..wahhh antiknya..cantik la maksudnya tu wahaha terus kembang mama kena puji.

Tapi kalau nak sikat rambut mesti nak suruh mama buat rambut pacak kat dia.. hahaha ok la adelya bole la kita pacak nanti rambut dah panjang kita tocang pulak ye.

Wassalam


3 comments:

  1. comel...baik2 terabur bedak tu ...

    ReplyDelete
  2. pandai memuji tu.. adelya pun nak cantik mcm mama jugak.. pakai bedak sendiri..

    ReplyDelete
  3. wahhh mama dah ada bff la skang ni hihihihi.

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...