Thursday, 9 April 2015

wedges

Assalamualaikum...

lunch semalam jalan2 dgn adik2 ofis, tak pasal2 tersinggah kedai kasut,pusing2 tengok kasut...hai si runcing 3inci dah lama kita tak berkawan ye...hehehe

Dulu2 kasut ni setiap bulan akak akan beli kadang sampai 2 pasang dalam sebulan,masa bujang dulu la,memang yang si 3 inci je akak beli,masa kawin dan dah lahirkan adam pun akak masih berhigh heels, dukung adam pegi cucuk pun berkasut 3inci tau...lama-lama kesedaran timbul hihihi alhamdulillah..

Tapi semalam tak pasal-pasal beli kasut tinggi juga tapi bukan yang runcing lg dah, akak beli wedges tu..memang tak pernah pakai tapi nak cuba,harap2 tak menyungkur sebab akak tak pandai pakai kasut macam tu...


Tapi kalau anak-anak pandai pakai takkan mama tak pandai kan...hahaha
tengoklah tu mama belum pakai dorang dah rasmikan dulu.

Hari ni berkasut barulah mama,harap-harap tak terpelecok atau tersungkur lah

Wassalam

5 comments:

  1. cantaik warna biru...yan tak sesuai dengan kasut macam ni

    ReplyDelete
  2. Diana x selesa berwedges. Pakai sandle shj. Maklumlah diana ni jenis jalan laju...jadi memang avoid beli yg ada heal. Kata lainny mls nak melaram. Kalau beli pun buat tukun je...(^_^)

    ReplyDelete
  3. Cantik..
    Tp ira x sesuai pakai kasut mcm ni.. bkn kaki model.. hehe..
    kalau pakai kasut mcm ni, mau berhari2 sakit kaki..

    Gmbr kiri bawah tu kaki adrien ye? Amboi, ada gaya yaya sarung kasut tu..

    ReplyDelete
  4. hihihihi sama la dlu masa zaman bujang berhigh heels la jugak. wedges semua tu lah. tapi sejak kawen tinggal kasut tu semua. pakai kasut sarung flat je. sebab suami kita tinggi sama dgn kita. nanti jadi pelik bila pakai heels hihihi

    ReplyDelete
  5. Haha.. adelya dah pandai bergaya tu nampaknya.. nanti bolehla share dengan adelya ya.. ai.. comel je gegirl kecil pakai kasut besar..

    Saya pun sama kak..sebelum ada anak mmg pakai tinggi2 kasut seliparnya.. dah ada anak..mmg semua flat atau 2 inci je.. xda nk bergaya tinggi2 dah

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...