Saturday, 18 April 2015

anak dara mama

Assalamualaikum...

Hari cuti macam ni jadi surirumah sepenuh masa lah mama,buat keje rumah sambil layan kerenah anak-anak gamat suasana dibuatnya,rumah pun macam tongkang pecah,mama pun dah macam tarzan jadinya,terpekik-pekik malu pula dengan jiran-jiran.


Salah satu aktiviti mama layan kerenah anak dara,tengoklah tu dah panjat almari,sikat rambut buat rambut pacak.. hihihi macam-macam dia ye,sebab tu almari mama tu dah kosong takde apa atas tu,semua mama dah sorok,kalau tidak habis semua dibuang ke lantai.

Pesanan buat anak-anak mama:

Mainlah anak asalkan tidak jatuh dan sakit...hehehe.
Tetapi sesekali kita harus jatuh dan sakit agar kita tahu dalam hidup ini adakalanya pasti ujian akan ada..namun ujian bkn utk melemahkan tapi ujian itu akan lebih menguatkan kita.
jatuh..sakit..bangkit semula dengan semangat yang baru..

Wassalam

4 comments:

  1. ok lah tu sikat rambut jadi pacak ... my anak buah main lipstik sampai jahanam !

    ReplyDelete
  2. alolo..comel je bila lihat kanak2 melaram kan...

    ujian datang dari Allah..sebab Allah syg kita.
    .:-))

    ReplyDelete
  3. hahahahaha kalau tidak menangis lah mama hari2 mekap semua pecah kehkehkeh

    ReplyDelete
  4. nasib dh sorok kalau x mama nengis juga la nengok bedak semua jatuh ke bawah :)suka kata kata nadihat di bawah.

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...