komen dan anon

Assalamualaikum...

Cerita pasal komen ni...pernah tak dapat komen yang menyakitkan hati, terutama dari anon..ye tak semua anon komen tak baik kan. Namun ada juga yg berbuat begitu,tak sangka akak pernah kena, ayatnya mmg baguslah..  siap cakap bodoh bangang...

Ye akak terima mmg diri banyak kekurangan tapi bukankah lebih elok jika ditulis dengan ayat yg sedap didengar sejuk sikit hati membacanya.. tapi itulah kan nak buat mcmmana.. jadi komen2 yang buat akak terasa dan terkecik hati tu mmg akak tak approve la juga komen2 yg tuan empunya minta akak jgn approve tu mereka nak akak je baca jadi akak tak approve ye,kalau yg bg no phone pun akak tak approvekan.. hehe dulu akak tak buat macam ni pun mana2 komen terus dipublish sekarang tak lagi.

Semua komen yang akak approve tu dah lulus la tu,takde yang buat akak terasa atau terkecil hati tau..jika komen bagi petua...terima kasih akak akan ikut mana yg boleh,yg sudi bg link pada pertanyaan akak pun terima kasih,mana yang bertanya sesuatu inshaAllah akak akan jawab pada ruangan komen diblog mereka yg bertanya sbb kalau dijawab pada ruangan komen blog akak takut kawan2 tak datang balik untuk membacanya kan.. hehehe maaf andai ada tulisan dan komen2 akak membuatkan ada yang berkecil hati.

Wassalam...

Comments

  1. Ada pilihan yang anon xleh komen.. akak try tukar..jadi xleh la jenis macam ni mengomen.. kurang rasa sakit hati nya nanti.. ai.. banyakkan sabar ya..macam2 manusia yang ada..

    ReplyDelete
  2. huuuu kira pun pernah dapat kak komen mcm tu. sindir baikkkk punya haa

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts