dah macam tepung gomak

Assalamualaikum....

Mama sibuk dok berwasap dengan adik2 ipar semalam....


Sekali mama pusing belakang.. Ya Allah.. urut dada je lah mama, dua beradik senyum gembira pandang mama... hmmm...ini kalau papa yg tengok mau berasap nih







Tengoklah tu adelya dah macam tepung gomak,penuh bedak dari atas kepala sampai ke kaki. Mastermind dia siapa lagi kalau bukan abg adrien.

Mama nak snap picca sempat lagi nak bergaya tu,mujur dengan mama kan siap bole snap2 pic kalau dengan papa dah dapat hanger agaknya nih... hahaha

Papa naik tengok anak2 sebelum tido, dia kata apa wangi ni?mama tunjuklah budak berdua yg penuh bedak...tak cakap apa papa...hehehe

Wassalam

Comments

  1. Hehehe....bdk2 mmg suka main bedak kan...

    ReplyDelete
  2. Haha.. budak2 suka tp mama yang stress nk kemas kan.. memang kena letak tinggi bedak ni kan..bg depa takleh capai..

    ReplyDelete
  3. hahahahahaha wangi sampai besok ni haaa!!! kihkihkih

    papa tu pun mesti gelak dalam hati je :p

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts