Monday, 13 April 2015

mama...tacak

Assalamualaikum...

Anak dara sorang ni, bukan main mama dah sikat rambut cantik-cantik,dia ambil sikat,dia sikat semula..mama..tacak katanya


Tengoklah tu...kemain pacak rambutnya, ntah ikut sapalah agaknya ni,abg adam ngan abg adrien takde rambut pacak pun.. hihihi macam2 dia ye..lepas ni kita pakai skirt kembang2 je ye sbb papa da risau takut anak dara macam boboi..hihi

Wassalam

3 comments:

  1. Pandainya yaya.. nk tacak2..
    mcm boboi la dlm pic tu..
    rajin2 basuh rambut n letak minyak zaiton..kasi rambut cpt pnjg. Hehe..

    ReplyDelete
  2. Ya.. adelya ke.. mmg tacak.. dr jauh td tgk di dashbiard ingatkan abang adrien.. dah nak sama betul rupa diorang.. orang luar tgk mesti nampak sama je..

    ReplyDelete
  3. hihihihihi ada kot kawan2 taska dia yang rambut pacak tu. ingtkan ikut abg2 dia tadi ihihihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...