riak,sombong,bangga diri

Assalamualaikum....

dari entri yang sebelum ini apa yang akak tulis tu bukanlah untuk rasa riak,sombong atau bangga diri dan apa sajalah perkataan lain yang seumpamanya..akak cuma ingin berkongsi sedikit rasa gembira...

Ye lah bercerita tentang sedekah itu bukanlah untuk mengatakan akak ini seorang yang rajin bersedekah..tidak akak bukanlah seorang yang rajin bersedekah malah jauh sekali untuk membelikan top up untuk emak dan abah, tak pernah ok..akak cuma berkongsi apa yang akak baca.

Dengan bercerita akak belanja kawan-kawan tu pun bukanlah nak tunjukkan akak ni bagus,cuma ingin lahirkan rasa syukur walapon sedikit yang akak lakukan dan walau hanya sekali akak buat Allah dah bagi ganjaran dengan cepat.. akak tahu kawan-kawan akak tentu lebih hebat sedekah dan amalannya dan tentu sudah banyak rezeki yang Allah berikan.. Alhamdulillah...

Wassalam

Comments

  1. :-)) blog kan macam diari...cerita begini kan sebagai kenangan dan ingatan sendiri..betol tak...jangan hirau apa orang fikir...

    ReplyDelete
  2. buat tatau je kak. orang ni kadang kita nak buat baik. tapi yang dia terima sebaliknya. susah nak puaskan hati orang

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts