boboiboy???

Assalamualaikum...

Anak dara mama pagi ni,buka beg taska yang dah mama isi baju memasing tu,dia amik baju abg adrien dan mengamuk nak pakai..


tengoklah ni...



 mama...boboiboy...terus bawa dekat mama,mula-mula gigih pakai sendiri tapi bila tak boleh datang kat mama minta mama pakaikan,selagi tak bagi pakai dia buat perangai la,dah dipakaikan siap cakap... wah antekkk...sambil senyum-senyum,sendiri pakai sendiri puji.

Minta buka tak dibaginya,sampai taska dia pakai,pada hal kat dalam tu memang dah dipakaikan baju sendiri pun.akak minta tecer taska yang tolong tanggalkan...hahaha

Dalam kereta on the way nak ke taska tu,nasihatlah en.azmi dekat anak dara nan seorang ni..

"adelya kan perempuan mana boleh pakai baju boboiboy,kena pakai baju princess" tapi mana lah anak dara tu dengar.en.azmi pesan kat mama,jangan ajar pakaikan baju abg nanti dia kasar macam abg...hahaha takutlah tu anak dara macam boboi,inshaAllah takde nye kan adelya.. sebab tu papa suka beli gaun dekat anak dara sorang ni,mama je yang sokmo dok beli jeans..heheh ok lepas nih kita pakai gaun je ye...

Wassalam



Comments

  1. :-)) comel...jangan ganas2 yer lya

    ReplyDelete
  2. adelya minat kat yaya tu.. tu yg nk pakai baju abg.. :)
    lagipun warna merah tu kan.. lagi menarik perhatian..

    ReplyDelete
  3. biasa budak2 ni suka ikut contoh yang dia tgk depan mata kan. tu yang bila abg pkai bju boboiboy dia nak jugak. hihihihi. comel betoi!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts