cerita anak dara lagi

Assalamualaikum...

Cerita anak dara mama lagi. Maklumlah kecil-kecil macam tu memang banyaklah kerenahnya kan.

Memang sifat anak dara kot,walapon kasar tp masih ada sisi kewanitaannya tu.. eceh dah macam lak masa kecik-kecik dulu,sungguh aktif memanjat pokok..hahaha ok stop pasal mama..


Almari ini masa abang-abang dulu tak pernah dibuka pun,sekali dilarang terus tak buat lagi,tapi anak dara sorang ni berkali-kali dilarang masih tetap dibuatnya...siap ambil gelas mama buat main tu..hahah sikit hari lagi bole tolong mama memasak la pulakkan..

Pesanan buat anak-anak mama :

Menjadi yang sempurna dimata manusia itu agak sukar,tetapi berusahalah untuk menjadi sempurna bukan sahaja dimata manusia,yang lebih penting adalah sempurna pada pandangan Allah swt.

Wassalam

Comments

  1. Dah menunjukkan ciri2 rajin mengemas anak dara mama nie!hehehehehhe

    ReplyDelete
  2. :-)) jangan dicampak sudahlah...

    pesanan tu yan setuju...

    ReplyDelete
  3. Haha.. lain anak lain cara ya. Kalau kat rumah kami dua anak bujang ni mmg suka mengemas dan menyelerak.. habis benda diorang akan selongkar.. mmg memerlukan kegigihan nk mengemas semula hasil tangan mereka ni. Haha..

    ReplyDelete
  4. boleh geng uwais ni. suka sgt keluar segala pinggan ke barang2 ke dari dalam lemari. tak boleh dah letak yang kaca2 kt bawah2

    ReplyDelete
  5. jaga jaga gelas tu azra. kang mama menangis tepi katil plak. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts