Monday, 6 April 2015

dia pun nak belajar

Assalamualaikum....

Kalau abang nak buat homework,adik-adik pun sibuk juga nak membantu.





Tengoklah tu..ada je yang nak main bekas pensil,paling tak boleh blah si adelya la,pensil abang pun dia amik,itu belum masuk bab mewarna,dia pun nak tolong mewarna sama.

Sampaikan ada la buku abang yang dah tertanggal kulitnya,sabarlah abang ye nak buat macammana adik kecik lagi.

Tapi ok juga dapat dedahkan adik-adik dengan pelajaran secara tak langsung mereka pun dapt belajar,Adelya pun dah mula belajar A,B,C tau...Alhamdulillah.

Wassalam

3 comments:

  1. Dah nak nampak sebaya dua beradik ni..

    ReplyDelete
  2. adelya pun nak belajar jugak.. mcm abg.. :)

    ReplyDelete
  3. kannn tu yang untung ada abang kakak dah besar ni. secara tak langsung adik2 pun terikut belajar nak jadi pandai sama

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...