besday yen ke?

Assalamualaikum...

balik kerja petang semalam mamapapa belikan kek untuk adrien... kata buah hati mama belilah kek bagi adrien gembira sikit.

Alhamdulillah rezeki dekat kedai kek ada sale. anak-anak balik dari taska, mama terus panggil abang adam dan adelya..bawa kek ke depan sambil nyanyi "Allah selamatkan kamu..." belum sempat abis nyanyi adrien dah tanya "besday yen ke?" sambil bibir menguntum senyum..jelas kegembiraan pada wajah adrien.

lepas tu tiga-tiga berebut nak potong kek


tengoklah adelya tu gembira bukan main macam besday dia pulak..adrien cool je..

ok lah sebiji kek je sebagai ingatan itupun dah gembira dah anak-anak, inshaAllah nanti mama buat kek sambut dengan kawan-kawan dekat taska pula ye. balik krismas nanti kita sambut lagi dengan abang adam,atok dan acik kery sebab semua kongsi bulan besday yang sama.


cappucino temptation kek pilihan mamapapa..alhamdulillah anak-anak suka makan..tinggal suku je yang tak dihabiskan.

sekadar catatan sambutan besday adrien dirumah...bukan sambutan pun hanya sekadar kek untuk ingatan dan lahirkan rasa gembira atas kelahiran seorang khalifah dimuka bumi ini yang mama lahirkan 4 tahun yang lalu.

Allahummasolluli a'la sayyidina Muhammad
Waala a'li sayyidina Muhammad

Wassalam

Comments

  1. Happy birthday yen..
    Semoga jd ank yg soleh, cemerlang dunia akhirat..
    Aimy tgk gmbr yen potong kek, dia pulak sibuk nak kek princess..
    Kalau dpt suprise mcm ni, jgn kata anak2.. kita pun bila dpt suprise, kembang setaman sepanjang masa.. rasa berbunga2 je hati tu.. gembira sgt..

    ReplyDelete
  2. happy birthday adrien semoga menjadi anak soleh...suka tengok 3 beradik happy keliling kek birthday.

    ReplyDelete
  3. happy birthday yen.. suka anak-anak dapat makan kek tu ye.. =)

    ReplyDelete
  4. waa dpt mkn kek..happy belated birthday adrien

    ReplyDelete
  5. Happy birthday adrien.. may Allah bless you always khalifah.. alhamdulillah dah 4 thun kan.. kek pun nampak sedap tau...

    ReplyDelete
  6. happy belated beday Yen...semoga membesar dengan sihat dan menjadi anak yg soleh eh

    ReplyDelete
  7. hepy belated besday Adrien. moga membesar dengan sihat. dan berjaya dunia akhirat amin amin

    ReplyDelete
  8. happy besday yen.
    be a good and soleh boy ye :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts