Amy Hilmirda Giveaway 2015

Assalamualaikum...

mencuba nasib mana tahu ada rezeki Allah nak bagi untuk mama, jadi mama join GA yang dianjurkan oleh amy hilmirda ni. sebab mama join? syarat-syaratnya mudah :

1.Follow blog Amy ( mama follow dah lama )
2.Blogger yang menetap dan beralamat di Malaysia (mama memang duduk kat malaysia...hehehe)
3.Buat entry bertajuk "Amy Hilmirda Giveaway 2015" (mama dah buat ni)
4.Letak banner "Amy Hilmirda Giveaway 2015" dalam entri (pun mama dah buat)
5.Tinggalkan URL entry kat ruangan komen

yang paling best sebenarnya kalau tengok hadiah yang bakal kita dapat tu hehehe...nak tahu hadiahnya jenguk-jenguklah kat sini

ok sesiapa nak join bolehlah klik gambar ye



Mana tahu ada rezeki mama kan...

Allahummasolli a'la sayyidina Muhammad
Waala a'li sayyidina Muhammad

Wassalam


Comments

  1. moga ada lah rezeki mama tu amin amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. aamiin...aaminn...terima kasih kira tolong doakan

      Delete
  2. semoga berjaya selamat sertainya.

    ReplyDelete
  3. Semoga berjaya.. mudah2an ada rezeki menang hadiah.. :)

    ReplyDelete
  4. Salam perkenalan.. dari contest yang sama..
    Done follow sini..
    http://kasihkuamani.blogspot.com/2015/12/amy-hilmirda-giveaway-2015.html

    ReplyDelete
  5. Selamat ber GA sis.. good luck ya..:)

    ReplyDelete
  6. good luck.. :)

    dari segmen yg same..
    http://www.masturadin.com/2015/12/amy-hilmirda-giveaway-2015.html

    ReplyDelete
  7. good luck! dr GA yg sama juga =)

    http://satupermata.blogspot.my/

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts