Sunday, 22 November 2015

pak jang

Assalamualaikum...

Terima kasih buat yang sudi bertanya pasal pak jang (adik mama), terima kasih juga buat yang mendoakan pak jang.

Alhamdulillah setelah 2 minggu di hoshas pak jang dibenarkan balik. Ibu, abah dan mak ngah balik kampung ambil pak jang bawa ke sini.

Pak jang duduk dengan ibu sekejap. Luka pembedahan dah baik pak jang balik kampung,tak senang pak jang duduk sini lama-lama,risau tinggal pokok sawit dia takde siapa yang tengok.

Pak jang ni duduk kampung mengerjakan ladang sawit peninggalan arwah tok wan,sejak patah kaki ni tak tahu lah mama siapa yang tolong uruskan. Mama ni anak felda, dulu getah sekarang tanam semula sawit,dulu felda uruskan tapi sekarang pak jang uruskan. Ok jugalah ada yang tolong jagakan rumah peninggalan arwah tok dan tok wan tu.


Pak jang terkini, dengan antena dekat kaki pun boleh jalan-jalan, sebab tu tak senang duduk sini kawan takde. Apapun moga pak jang terus diberi kesihatan yang baik.

Allahummasolli a'la sayyidina Muhammad
Waala a'li sayyidina Muhammad

Wassalam

13 comments:

  1. Dok felda mana aa ?

    Alhamdulilah pak jang semakin sihat...
    Ngeri tengok antena tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. dok felda lakum yan...dekat lachang pahang.

      Delete
  2. asalam apa khabar admin blog. kenalkan Etuza

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam...baik adanya, terima kasih etuza sudi singgah di blog ini

      Delete
  3. Alhamdulillah dah makin sihat Pak Jang... moga segala urusan Pak jang dipermudahkan Allah...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah atie...terima kasih mendoakan adik akak ye

      Delete
  4. Dah sihat sikit ya..alhamdulillah..moga lepas ni akan makin sihat macam sedia kala.. .
    Kuat semangat ya adik akak ni.. nampak ceria je orangnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...dah sihat sedikit aisy, cuma itulah tak reti duduk diam, nak berjalan je ikut kawan2...semoga dia terus kuat semangat, kadang2 down juga tu...tapi adik-beradik dan kawan2 selalu bagi semangat untuk dia

      Delete
  5. moga pak jang sihat cepat :)
    dia nak menggembirakan diri la tu.
    jalan-jalan dgn kawan-kawan...

    ReplyDelete
  6. Moga dipermudahkan segala urusan adk k.lah..

    ReplyDelete
  7. Moga dipermudahkan segala urusan adk k.lah..

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah...dah beransur pulih. Bila nak kena bukak antena tu?

    ReplyDelete
  9. Alhamdulilah dah beransur pulih. moga cepat2 boleh pulih sepenuhnya. kuat semangat pak jang ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...