konvo abang adam

Assalamualaikum...

alhamdulillah...selesai sudah konvo abang adam yang berlangsung didewan mbsa jalan kebun.

pagi-pagi mama dah sibuk kejut anak-anak bangun awal untuk pergi konvo abang adam..eksaited mama ni,biasalah kan mama memang macam ni.

jom layan gamba hari konvo abang adam


adrien dan adelya yang sibuk berlari ke sana sini,sudahnya duduk diluar dewan sementara tunggu giliran abang adam buat persembahan,ambil sijil dan ambil hadiah.


tengok pada result exam..mama ingat abang tak dapat hadiah, rupanya abang dapat bahasa melayu terbaik, dapat juga abang hadiah..tak macam tahun lepas tahun ni mama dah sedia untuk snap pic abang..hehehe tapi abang tak mahu senyum pun masam je semua gambar..


tengoklah tu masam je muka abang.. dah la abang orang pertama yang dipanggil.. ye la nama abang huruf A kan..bila mama tunjuk suruh senyum,macam tu je hasilnya tapi mama tak tahu kenapa gamba semua nampak hijau mungkin pencahayaan dalam dewan agaknya..


video abang adam buat persembahan.. menari lagu apo kono eh jang...


gambar abang adam membuat persembahan..mulanya ada sketsa lepas tu ada tarian, memang seronok bila tengok anak-anak kecil buat persembahan sebelum ada nyanyian sakitnya tuh disini


abang adam bersama kawan-kawan sekelas...tengok anak konvo tadika pun mama dah touching lebih,belum konvo universiti lagi..apapun mama sentiasa doakan yang terbaik untuk abang, moga abang terus berjaya didunia dan diakhirat..


adelya tak lepaskan peluang bergambar bersama abang tersayang,tersentuh hati mama tengok abang peluk adelya masa adelya jumpa abang dibelakang pentas..ehh mama itupun nak touching ke? hehehe..biasalah mama kan


haruslah mama pun nak abadikan kenangan dengan abang masa hari konvo abang...harapnya nanti dapatlah mama bergambar lagi dengan abang untuk konvo2 abang yang seterusnya... inshaAllah..

Allahummasolli a'la sayyidina Muhammad
waala a'li sayyidina Muhammad

wassalam



Comments

  1. tahniah abg adam..alhamdulilah abg adam dapat bahasa melayu terbaik..
    cik yan turut bangga tau...moga abg adam lebih maju lagi..jadi contoh pada adik2...amin

    ReplyDelete
  2. Wah.. dah buat convo tadika ya..tahniah adam.. dapat hadiah tbaik bm lagi tu, hebatla adam.. tahniah jd anak yg membanggakan mama dan papa.. nati adik2 pun pasti ikut sama tu.. insya panjang umo mama tu pasti boleh tgk konvo universiti anak2 pulak nanti.

    ReplyDelete
  3. bestnya zaman tadika sekarang boleh merasa pakai jubah konvo.
    semoga abang adam akan pakai lagi nti untuk lanhkah seterusnya.aamiin

    ReplyDelete
  4. Tahniahhhh dah konvo dah dia

    ReplyDelete
  5. semoga membesar menjadi anak yg soleh ...

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah abg adam..
    tahniah..oklah tu, ade jgk dpt anugerah kan..

    ReplyDelete
  7. Tahniah abang Adam dah convo..siap dapat bahasa melayu terbaik lagi.. bijak nya..moga terus maju dlm pelajaran ye cyg :):)

    ReplyDelete
  8. Mestilah exited... ini baru konvo tadika... kalau konvo U nanti tak tahu macam mana... mau sebulan awal mamanya dah siapkan baju baru untuk hadiri konvo tu... :)

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah...
    rindu nyer aida nak gi konvo tadika anak.
    next year ijat naik 4 thn, masuk tadika. yes!

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah...
    rindu nyer aida nak gi konvo tadika anak.
    next year ijat naik 4 thn, masuk tadika. yes!

    ReplyDelete
  11. mama dna abg adam cam 2 beradik..so sweet..mama mudo

    ReplyDelete
  12. tahniah abang adam. tahniah mama. kita ni tengok anak dah mula pandai bercakap pun touching mama. ini kan pulak saat2 macam ni kan hihihi

    ReplyDelete
  13. tahniah abang adam!
    tahun depan dah darjah satu ye..dah beso dah =)
    saya teringat masa saya dengan afif dulu
    saya pula yang lelebih touching...poyo lebih
    tapi biasalah mak-mak ni kan, semua benda pasal anak touching...hehe
    sekali lagi tahniah ye abang adam

    ReplyDelete
  14. Best bebudak skang. Siap konvo lagi. Tahniah adam.

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts