supergirl


Assalamualaikum...



Tengoklah anak dara mama ni,ada je idea dia tau,ini mama sibuk lipat kain dia pun datanglah menyibuk sama, diambilnya spenda abg dia pakai.. hai nak jadi supergirl pulak ke..

Siap dengan gaya tangannya tu.. omen..omen...katanya hahaha ultraman la tu..hmmm berkenan sungguhlah dengan kartun-kartun yang abang-abang tengok. Kalau kartun princess tak layan hehehe... tapi kalau cakap diri sendiri cantik bukan main lagi.."wahh mama cantiknya ya ni..." hehehe... haaa puji diri sendiri cantik tu...

Sekarang ni nak pergi taska je nangis, mentang-mentanglah dah lama cuti duduk dengan mama nak pergi taska pun buat hal je...

Pesanan buat anak-anak mama :

kadang-kadang orang menilai kita tanpa mereka mengenali kita...biarkan sahaja kerana begitulah dunia..yang penting kita kenal siapa kita

Wassalam..

Comments

  1. hihihi comel sungguh supergirl ni.. samalah anak sy tu asyik otomen jer.. haha
    salam kenal ya..follow sni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sudi follow blog akak ni ye..inshaAllah akak follow kembali

      Delete
    2. salam singgah selasa sis..:)

      Delete
  2. :-)) amboi bersilat bagai.anak dara AA..siap sentil lidah lagi...so sweet

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah anak dara sorang ni,bukan main lagi dia..

      Delete
  3. bukan anak-anak akak jer pesanan tu.. tapi untuk saya sekali :D comel l ahai dah besar.. biasa la ada abang2 kan.. terikut2 la dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang akak sentiasa selitkan pesanan buat anak2..hehehe

      aah dah besar pun anak dara sorang ni,kejap je masa berlalu

      Delete
  4. kelakar pulak tgk gambar tu... pengaruh superman pakai spender kat luar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah..mama yg tengok ni pun tergelak,ada je idea anak bertuah ni

      Delete
  5. berapa umurnya ni. adli anak saya 2 tahun 7 bulan pun sama. siap nak difire umienya ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini daah setahun 9bln umurnya ni...

      Delete
  6. Yaya da mcm bersilat je gayanya tu...
    bkn main lg dia ye..
    comel la yaya ni..

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts