mengamuk

Assalamualaikum....

Adoi anak dara sorang ni dah pandai memgamuk lak dia.



Gaya anak dara mama sedang mengamuk...ini baru je lagi kejadiannya. Balik keje ambil anak-anak dari taska, layan kerenah mereka seketika,semua nak makan aiskrim,tapi hanya tinggal 2 batang aiskrim dalam peti ais,abg adam ambil satu,adelya satu,adrien berkongsilah.

abg adrien suka minta adelya punya, adelya geram agaknya terus dibaling aiskrim ditangan,adrien apalagi terus rembat la aiskrim tu,terus tak lepas.

Adelya yang menengok terus baring berguling-guling sambil menangis minta aiskrim dari abg adrien,tapi jangan haraplah abg adrien nak bagi...hahaha perangai memasingkan mula tadi elok je berkongsi,hujung-hujung berebut pula. Riuhlah rumah petang-petang macam ni.

pesanan buat anak-anak mama :

Berkongsilah rezeki yang kita ada bersama orang lain..inshaAllah dengan berkongsi rezeki pasti Allah akan tambahkan lagi rezeki kita.

Wassalam

Comments

  1. alahai..
    lama x mngamuknya tu !

    ReplyDelete
  2. my anak buah dok atas jalan hentak2 kaki sbb mamanya x layan dia nak beli toys ... heheheee ... sabar je lah kan .

    ReplyDelete
  3. kesian lya...adrien kan abg belajar mengalah ..cian adik tu...

    ReplyDelete
  4. anak saya pun ngamuk gini.. siap guling-guling, buat badan lembik.. hihi.. layankan jelah.. tapi senang dipujuk.. :))

    ReplyDelete
  5. Pandainye yaya.. jgn buat selalu tau, nanti jd habit, pening kepala mama.. hehe..

    ReplyDelete
  6. kesian adelya. kena usik dengan abg2 hihihihi.

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts