Saturday, 9 May 2015

biri-biri sakit mata

Assalamualaikum...

Alahai anak mama sorang ni kena sakit mata pula. Bangun tido mama tengok mata adrien dah merah.



Sempat lagi minta mama snap pic. "mama amik gambar yen jadi biri-biri ni" jadi biri-biri lak dia...tengoklah mata tu sepet je haa.

Hari ni macam dah kurang merahnya harap-harap dah ok la..sekarang mama pula yang rasa lain macam badan lenguh-lenguh,sakit kepala dan sakit tekak...bertabahlah mama ye,muffin untuk esok pun mama tak buat lagi ni. Kalau tahu badan nak rasa tak sihat semalam mama buat dekat rumah, tapi tak apalah..sakit pun ada hikmahNya jugakan..moga ianya tak berlarutan, macammana mana nak vouge esok hahah..

Ok lah adelya pun dah tido mama nak jenguk ke dapur pulak, kot ada apa-apa yang mama bole tolong,kalau tak mama tolong tengok aje lah...

Pesanan buat anak-anak mama:

Ujian tanda Allah sayang... inshaAllah

Wassalam

4 comments:

  1. alolo comelnya....:-)) ada2 je akalnya tu....

    ReplyDelete
  2. Sian yen sakit mata.. makin kecik mata yen.. hehe..

    ReplyDelete
  3. hahahaha mcm2 adrien ni. esok jadi ape pulak lah dia hihihihi.

    kak dah try titik susu akak dalam mata adrien?

    ReplyDelete
  4. musim sakit mata kat sana ye? sini selsema, saya tgk masa htr nazif ke klinik hari tu, rata2 budak seusia diorang ni selsema..

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...