semangat pulak dia

Assalamualaikum....

seronok hari ni sebab hari sabtu dapat lepak dirumah bersama malaikat kecil mama yang bertiga ni,mama mengemas mereka juga sibuk,nak pulak anak dara mama yang sorang ni.

Tarik nafas sekejap,ambil telefon coretkan sesuatu disini..kisah anak-anak mama lah ni..semalam petang balik dari taska mandikan anak-anak lepas tu adrien dengan semangatnya ambil buku buat homework,malam sebelum tu bukan main lagi taknak buat sebab penat katanya,kali ni mungkin kena marah dengan tecer agaknya sebab tu gigih buat tu..hehehe tapi ok la janji nak buat.


Tengoklah tu semangat buat homework, yang tecer tak suruh pun nak dibuatnya.

Lepas buat homework terus cakap " yen ngapar...baru nak makan pizza" hamboih dia, selera tak beragak je kan,kebetulan nak pergi rumah kakak,singgah pizza bungkus je,makan ramai-ramai dekat rumah kakak,saja belanja sebab abg ipar tolong repair kereta kalau nak bagi upah mesti dia taknak jadi belanja pizza saja lah. Sudahlah abg ipar baru balik dari out station terus tolong repair kereta.. hihihi

Ok lah mama nak sambung kembali kerja yang tergendala tadi...

Pesanan buat anak-anak mama :

Rajin-rajin belajar..carilah ilmu yang berguna bekalan dunia dan akhirat.

Allahumma solli ala saiyyidina Muhammad
Wa ala aali saiyyidina Muhammad
Wassalam

Comments

  1. dulu sebaya yen..cik yan malas nak buat homework banyak tengok kartun..ini yang diceritakan mak... cik yan

    nak berjaya kena rajin buat homework tau yen..semoga yen berjaya dunia dan akhirat..amin

    ReplyDelete
  2. Bagusnya yen.. ini macam bolehla makan pizza selalu ya.. kalau rajin gini bagus sangatla.. tapi budak lelaki selalunya rajin bermusim kan, naim ler tu.. kalau datang rajinnya ginilah situasi..kalau x, berkali suruh baru nak gerak..

    ReplyDelete
  3. Bagus yen.. rajin2 buat homework ye..

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts