Saturday, 28 May 2016

Kena cucuk

Assalamualaikum...

Pagi semalam abg adam kena cucuk, bukan dekat sekolah tapi di klinik kesihatan bukit kuda. Alkisahnya masa nurse datang sekolah,abg adam antara yang tak sempat dicucuk, mungkin tak cukup waktu kot dah petang agaknyakan. Jadi pagi semalam en.azmi yang bawa abg adam pegi cucuk. Mamanya ni macam biasa..keje hihihi,untung juga en.azmi jenis kerja waktu yang fleksibel,syukur sangat dah mama,apa-apa hal tak perlu nak EL sangatkan hihihi.


Abg adam selepas dicucuk,ingatkan nak menangis rupanya rilex je..oklah abg kuatkan. Sebelum dicucuk tu dia tanya semua orang "papa dulu kena cucuk tak?" "Mama kena cucuk tak?" Masa acu dia datang pun dia tanya juga,sakit tak cucuk? Hihihi macam-macam abg adam ye, alhamdulillah..abg dengar nasihat semua supaya rilex saja. Tapi ada kawan yang dah kena cucuk cakap sakit macam kena gigit harimau, pengaruh upin ipin la tu kan..hihihi


Lepas cucuk hantar balik taska, tapi dah malas nak pergi sekolah sebab tangannya lenguh-lenguh,dua belah pula tu yang dicucukkan..ikutlah abang taknak sekolah pun,duduk je dekat taska sampai petang. Okeh ada lagi yang misteri tentang abg adam nih,itu nanti lain masa mama cerita pula.

Terima kasih sudi singgah dan baca

Wassalam

9 comments:

  1. Abg adam sado.. rileks je wp kene gigit harimau kan?
    Haha.. mcm jarjit la tu, suka menyakat kawan2..
    Itu la hikmahnya keje fleksi hour.. kalau ofis hour terpaksa la amik time off.. :)

    ReplyDelete
  2. WAH TAHAN SAKIT ABANG ADAM NI..BAGUS TU KITA YG TUA NI PUN TAKUT KENA INJEK HEH..HEH..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...bagus..abang Adam kuat semangat....

    ReplyDelete
  4. Kuatlah abg adam ni...
    nmpk hepi tau...

    ReplyDelete
  5. Imunisasi apa tu sampai dua-dua belah kena. Sori bertanya sebab dah lama tak ada anak kecik mama aryan.

    ReplyDelete
  6. Umar Zikri pun kena cucuk baru ni, tapi sebelah jr, kat sekolah, aduhaii, sakitnya ngalohkan kena gigit rimau kot, hihi
    Abg adam hero, tak nanges pun kan.

    ReplyDelete
  7. Abg adam kuat. Tak nangis. Bagus2! 👍😊

    ReplyDelete
  8. Bagus Abang Adam tak menangis pun kena cucuk. Anak saya pun tak menangis juga sebab malu dengan kawan-kawan. Dahlah badan besar, kalau menangis tu macam jatuh aje maruah kejantanan katanya. Dua-dua belah tangan juga kena. Dia redha aje!

    ReplyDelete
  9. kite kalau bace update pasal adam mesti tringat baby kite kt umah.

    sbb name same :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...