rezeki mama

Assalamualaikum...

Alhamdulillah...Allah nak bagi rezeki pada mama tak sangka pula mama jadi orang pertama yang menulis entri untuk segmen ini



sebagai orang pertama yang menghantar penyertaan tak sangka pula mama dapat hadiah RM5 dari blogger pokok manggis depan rumah ini, jadi pada kawan-kawan yang ingin menyertai segmen ini, bolehlah klik gambar diatas.

Segmen masih dibuka untuk penyertaan, mungkin kawan-kawan ada pengalaman untuk diceritakan dan juga mungkin ada yang nak share bisnes, bolehlah share dekat segmen ini. Nak tengok  contoh bolehlah ke entri mama yang ini, mana tahu kawan-kawan juga akan menerima sesuatu dari penganjur...hehehe, rezekikan siapa tahu.

Allahummasolli a'la sayyidina Muhammd
Waala a'li sayyidina Muhammad

Wassalam

Comments

  1. Tahniah ye Azra....tulah kan kalau dah namanya rezeki, pusing kot mana pun dapat jugak

    ReplyDelete
  2. Terima kasih akak promo segmen ni. Semoga ramai lagi yang sertai segmen ini. Ada hadiah menanti.

    ReplyDelete
  3. Wah.. rezki akak murah ni.. bagus.. tahniah

    ReplyDelete
  4. tahniah AA ... dah rezeki mmg x ke mana ...

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts