udang crispy

Assalamualaikum....

1 jan 2015,hari pertama ditahun baru.takde apa yg dibuat pun,bercuti hari ni duduk di rumah je. Jadinya kita memasak la hari ni. Takde masak istimewa pun sekadar masak yg anak suka makan je


Biasa buat sotong goreng tepung hari ni buat udang lak tp xde la rasa mcm udang kepsi tu..hehe janji bole dimakan.

Haa tu je cerita hari ni,moga tahun ini segala azam dan cita2 kawan2 semua tercapai hendaknya...aaminnn.
Sampai jumpa lagi.

Wassalam.

Comments

  1. Salam 2015...
    Nyum nyum... Sedapnya udang...

    ReplyDelete
  2. Amin.. moga doa yang baik akan tercapai.

    Eh..1hb hari tu apa yg saya makan ya..lupa oulak

    ReplyDelete
  3. suka buat sotong celup tepung!!!! hihihihihi

    ReplyDelete
  4. saya pun tak ke mana 1st Jan ari tu
    nampak sedap tu
    kalau saya guna tepung segera aje nak goreng udang ni
    anak-anak memang suka =)

    anyway selamat tahun baru kak walau dah lewat 7 hari =)

    ReplyDelete
  5. dah 14 jan baru komen entry ni.. hehe.. lmbt sungguh..
    walau x kemana, duduk rumah seronok gak..
    sedap nye udang tu.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts