hadiah istimewa


Assalamualaikum semua...

sekadar berkongsi kegembiraan bersama semua yang sudi membaca bebelan akak selama ini.
Di usia yang sudah menjangkau 37 tahun pada 22 jan hari tu,semalam akak dapat satu hadiah yg istimewa..rezeki dari Allah,sungguh inilah saat yang akak tunggu2 alhamdulillah doa dan impian ini termakbul akhirnya..



semalam..pukul 4.50pm akak buka kembali laman web ni..sudah seminggu statusnya kuiri,kemudian 3 hari status baru dan petang semalam status bertukar kepada lulus..syukur sangat2,walapon selepas ini slip gaji bakal ditolak banyak dan bulan2 pertama pasti agak payah dengan gaji yg baru itu tapi itu tak mengapa asalkan impian memiliki rumah sendiri berhasil...

syukur juga urusan ini dipermudahkan...inshaAllah pertengahan tahun ini juga mngkin akan berpindah ke rumah baru...kerana rumah yg akak beli ni dah siap,cuma tinggal jalan saja yang belum dibuat,walapon agak jauh sikit,tapi tak mengapa..mula2 je kena sesuaikan diri,lama2 nanti ok lah kan..

wassalam

Comments

  1. Wah.. tahniah kak..dapat pindah ke rumah baru la lepas ni.. tak sabar rsanya tu.. tahniah ya.. alhamdulillah.. tumpang gembira akak..

    ReplyDelete
  2. alhamdulilah tahniah kak. memang seronok bila dapat pindah rumah baru kan

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. tahniah kak lah. Ira tumpang gembira. Mesti x sabar nk duduk rumah sendiri. Awal2 byr loan rumah mmg sakit skit. Nnt lama2 biasa. Gaji pun tiap tahun naik, inshaaAllah.. semoga dipermudahkan urusan.

    ReplyDelete
  4. Alhamdullilah... sedap sedap bercucuk tanam, hati tetap tak tenang sebab tanah orang kan... kecil cemana pun rumah sendiri... hati senang...

    ReplyDelete
  5. Owh, kita beza setahun saje lah :)
    Alhamdulillah.... Tahniah kak.... Mcm saya dulu, mula2 tu rasa ketat juga lah poket bila gaji bulan2 tolak utk bayar rumah.. Tapi lama2 kita boleh adjust sendiri...

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah kak, saya tumpang gembira
    rezeki anak-anak

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts