perangai anak dara

Assalamualaikum..


Tengok anak dara sorang ni,mama sibuk dia pun sibuk gak,habis bedak,losyen,minyak dia tuang kat tilam,losyen letak kat kepala..haii kecik2 dah pandai nak melawa ye.

Pastu pe'el adelya sekarang suka pengsan,bkn pengsan apa,x dpt apa yg dia nak @ abg ambik dia punya mainan @ mama taknak dukung dia akan jatuh ke lantài menjerit2 dan guling3 sampai sendiri puas hati,.,hoii sabar je la,blk kg ari tu mcm tu la sampai x bole nak buat apa nak berdukung jek..

Hai la anak..kejap je buat perangai mcm tu ye..penat mama nak dukung..hihi ok la berenti dulu siapkan bekalan & pakaian anak2 ke taska..jumpa lg inshaAllah.

Wassalam


Comments

  1. say nak cantek mcm mama gak..hihih

    ReplyDelete
  2. Haha.. tak payah kata anak dara kak.. anak saya yang jantan ni pun pesen gitu juga. Kalau xdapat apa dia nak mulalah berguling tak kira kat public ke kat rumah..adoi.. mmg perlu kesabaran tinggi kan..

    ReplyDelete
  3. kalau uwais dia nak suruh ummi abi dukung dia buat lembut lutut lepas tu sebut letihhhhhh

    ReplyDelete
  4. hehe...lebih kurang sama dengan anak dara saya lah kak
    selagi tak dapat, selagi tulah dia menjerit
    tapi biasa saya buat tak tahu aje, lantak ko lah
    kejam sungguh saya ni...hehe

    ReplyDelete
  5. sama mcm kakak aimy la tu.. hehe..
    skit lg selongkar beg mekap mama la ye adelya..
    hihi..

    amboi.. da pandai ye adelya tunjuk perasaan..
    sabar je la.. tau2 je dia yg kecik, sumer kene ikut ye.. hehehe..

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts