Tuesday, 27 January 2015

cubaan...cubaan...

Assalamualaikum...





jangan muntah ye..hahaha

















ingat cubaan apa la kan..

cubaan mama berselfie dengan anak2...hahaha tak semenggah btoi...

ok la babai

wassalam

7 comments:

  1. ishhhh apa nak muntah pulak.. okay lah tu... nice pics apa

    ReplyDelete
  2. he he phone baru ke apa ni =P

    ReplyDelete
  3. Ala..sikit je gambonya.. kalau sampai 200 keping tu baru rasa ala2 pgnant..

    ReplyDelete
  4. Apa yang nak dimuntahkan? Okey je, comel je. Sikit sangat wefienya tak sempat pun nak muntah-muntah :)

    ReplyDelete
  5. wefie dengan anak lah yang paling best rasa. bila selfie sorang rasa xlengkap hidup ekekekeke

    ReplyDelete
  6. Cubaan selfie ngan en azmi xde ke? Hehe..
    Skit je gambarnya, xde rasa nk muntah pun.. :p

    ReplyDelete
  7. hehe...okay la tu kak
    awat ak muntahnya. saya pun slalu dengan anak2
    mychintahati dia xmau...hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Jiran-jiran

Assalamualaikum... Adoii syawal dah habis mama masih ada cerita raya lagi, sepaturnya semalam nak mengarang tapi kesihatan tak mengizinkan...