anak dara punya cerita


Assalamualaikum semua...





Anak dara mama nan seorang nih, mulu semakin becok,ntah apa yg nak diceritakan pun mama taktau..sikit2 panggil mama..papa..abang,kadang2 adam je dia panggil kat abg adam tu.
dekat taska tecer kata cerdik,apa yg tecer ajar dia buat,belajar dengan gembira nampak gayanya,baguslah macam tu...senang hati mama.

satu yang mama peratikan adelya ni sangat2 cemburu orangnya..hehehe maklum la gigirl sorang kot..
baru je mama panggil abang adrien,dia tinggalkan mainan terus lari kat mama,pastu abang adam yang duduk kat mama ditolaknya.."epiiii...epiii..." kata dia tepi la gamaknya maksudnya tu hehehe, kadang tak dapat dengan tangan dengan kaki dia tolak, pernah hari kakak sepupu dia duduk sebelah mama sembang2 dengan mama,adelya nampak je terus datang pastu dengan kaki dia kuis kakak aimy tu..aduhaiii adelya,kakak aimy buat taktau terus dia jatuh pengsan guling2 hentak kaki..errrkkk pandai dia ye,mama amik letak kat riba baru ok..itu pun tetap dia suruh kakak duduk jauh dari mama..jeles sangat dia tu ye..

pemakan orangnya ni..pantang tengok orang makan mesti dia nak kalau tak dibagi memang mengamuk la dia.diajak bergaduh dengan abang pun boleh dah ni,selalu bergaduh dengan adelya siapa lagi kalau bukan abang kawasan adrien tu..hehehe

nanti sambung cerita lagi..mama ada sesi taklimat pulak nih

Wassalam

Comments

  1. Haha..apa ni Adelya jeles2 ni. Macam mana mama nak bagi adik lagi sorang ni? Haha.. jom kak kita beranak lagi 1.. barula Adelya tak manja macam ni. Kalau kat rumah saya spesis Adelya ni ialah Nazif.. adoi.. sian pula Naim kadang2..

    ReplyDelete
  2. hahaha..nak bg sorang lagi? adoi..yg bertiga ni pun dah tak larat akak nak kejar..inshaAllah kalau ada rezeki tak mungkin ditolak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu da dpt xkn nk tolak kak lah.. :) hehe..
      mudah2an ada rezeki..

      Delete
    2. Wah.. adelya da pandai jeles.
      Biasa la, pempuan kan.. jeles tu mesti ada.. :) x puas main ngan adelya.

      Delete
  3. hehe...agaknya lah kak
    anak dara saya yang sorang ni pun camtu juga perangai nya
    jealous nyer boleh tahan, cakap pelat =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts