an evening in paris

Assalamualaikum...

Bonjour...bonjour...ntah btoi tak akak eja...heheh



Paris la sangatkan....
Saja fefeeling paris,pada hal kat parit je...hehehe

Ok nanti akak citer...mood nak membebel belum mari

Wassalam

Comments

  1. wahhhhh apa cter d sebaliknyer ni ;)

    ReplyDelete
  2. Wah,,,macam kat paris betul lah...hehehe...

    ReplyDelete
  3. Amboi berkelah kat paris!! Hehe..
    Nmpk real kan..
    Kalau lama lg kat situ, lg bnyk gmbr blh ambik..

    ReplyDelete
  4. ehhh ini gambar optical illusion tu kan... kalau takdak kucin tu mesti ingat bebetul kat Paris nih

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts