alhamdulillah...berjaya

Assalamualaikum...

Suka sangat mama hari ni sebabnya...


Hero mama yang sorang ni dah berjaya free diapers kat taska hari ni,bagus adrien...mama bangga sbb semua ni tanpa paksaan mama,adrien yg nak free diapers sendiri.

Agak awal berbanding abg adam dulu,itulah kan setiap anak tu kan berbeza,mama tetap berbangga dgn kesemuanya.setiap sorang punya cerita tersendiri,ok la itu je tuan puteri dah menjerit.

Wassalam

Comments

  1. waaa... senang nya hati mak yer... ada lebih budget lah ni nak kurangkan beli pampers... syukur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senang hati la dibuatnya,bole save bajet hehehe

      Delete
  2. Bagusnya Adrien..... Good boy :)
    Jimat duit pampers mama:)

    ReplyDelete
  3. jimat kos kan mama..bijak Adrien :)

    ReplyDelete
  4. GOOD BOY ADRIEN..ARYAN MALAM JE SKRG NI..KDANG OK XKENCING PON..TP MUSIM HUJAN ARITU KENCING LA..BILA NK AJAR NI..EEMM..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adrien setakat ni alhamdulillah x kencing mlm lg

      Delete
  5. alhamdulillah.. tahniah adrien..
    bulan ni mama tak yah beli pempers da.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq mokdr...pampers da beli sebungkus simpan utk adelya la

      Delete
  6. wahhhh alhamdulilah tahniah adrien. bukan senang nak tinggalkan dorg dgn pampers kan kak. dengan perasaan risau kita nya lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq kira.,.btl tu x mudah utk mama,kena kental masa adrien terkucil dlm seluar nak kena mop 2,3 kali hihi

      Delete
  7. Alahai mudahnya.. ahamdulillah.. adrien ni budak yang baik.. saya ni bila nk mula nazif ni..

    ReplyDelete
  8. yeayyy!!!
    tepuk tangan untuk adrien..
    gud boy

    ReplyDelete
  9. Tahniah adrien. Jimat duit pampers ☺

    ReplyDelete
  10. tahniah...yeah! tepuk tangan!
    good boy

    p/s-nak komen beberapa entry, baru perasan header dah lain =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts